Kan du inte logga in på LinkedIn längre?

Kanske har du bytt jobb och har inte längre tillgång till e-postadressen. Eller har förlorat inloggningsuppgifterna.

Eftersom det handlar om hantering av personuppgifter behöver du vända dig direkt till Linkedins hjälpcenter – se kontakta oss i skärmkopia nedan. Klicka på bilden eller ange url länkadressen nedan i en webbläsare så kommer du till hjälpen utan att logga in på LinkedIn.com

1. LinkedIn hjälp utan inloggning

Klicka på bilden för att komma till LinkedIn hjälp när du förlorat inloggningsuppgifterna.

Tre steg

  1. Klicka på bilden eller direktlänken https://www.linkedin.com/help/linkedin
  2. Sök på något som beskriver det du vill ha hjälp med t ex “problem vid inloggning” eller “saknar tillgång till e-postadress”
  3. Klicka sedan på “Kontakta oss” längst ned under svaret på din sökning
  4. Skapa ett supportärende så hjälper LinkedIn dig

 

linkedin hjälp utan inloggning


2. LinkedIn hjälp när du saknar tillgång till e-postadress

saknar tillgång till e-postadress

Klicka på bilden för att komma till LinkedIn hjälp.

Om du fortfarande inte kan logga in: Klicka på länken

Följ denna länk för att bekräfta din identitet.


3. Undvik problem med inloggning i framtiden - ange flera e-postadresser och/eller telefon nummer

lägg till fler e-postadresser

Du kan ange flera sekundära e-postadresser i ditt konto. Klicka på bilden för att komma till ditt konto (kräver att du är inloggad eller loggar in på linkedin.com).


 4. Behöver du mer hjälp med LinkedIn?

söker du hjälp med Linkedin frågor

Klicka här!

 

 

PS i Linkedin gruppen LI Sverige kan du diskutera hur du använder Linkedin.com effektivt för att nå dina mål.