Upptäck det bästa stället
för Content Marketing...

På LinkedIn finns yrkespersonerna som dagligen läser artiklar för sin professionella utveckling och för att finna lösningar på problem

Bli en Thought Leader

    Tankeledare - Thought leadership

    • Bli top-of-mind
    • Bli erkänd som ledande inom nischen
    • Bli den som med nya tankar utvecklar "branschen"

    Lär dig hur...

    ...Att det är bra med Content marketing råder det ingen tvekan om, däremot är det en utmaning att ständigt producera och publicera relevant content.

    Tro mig... det tog mig flera år innan jag fick till en metod och stödjande system som är både roligt och effektivt att jobba i. Olle Leckne, Linkedinexperten som nu är contententreprenör.

    • Q.Vad lär du dig?

      A.Du lär dig känna målgruppen, vilka sökord som är efterfrågade, hur du skriver så att din publik inte bara läser utan vill dela med sig. Dessutom hur ditt content bidrar till en bättre sökbarhet och engagemang.

    • Q.Hur komma igång?

      A.Första steget är fast beslutsamhet. Vi har tagit fram fyra olika tillvägagångssätt och paket för att göra det enkelt så att ditt företag slipper slösa tid på trial and error.

    • Q.Vilken väg ska jag välja?

      A.Det magiska är att när du gjort ett seriöst arbete med målgruppen och sett världen från köparens perspektiv – då visar det sig vilken väg som är optimal.

    Är du redo att satsa på content marketing?

    Det har aldrig tidigare funnits ett ställe där alla yrkespersoner är samlade - 695 miljoner yrkespersoner - på LinkedIn - varav man når 75% av beslutsfattarna

    Börja nu - välj väg!
    • Q.Vilken väg rekommenderas för nybörjare?

      A.En väg är att börja dela insikter och värdefullt innehåll på LinkedIn. Vilket ger värdefull återkoppling i nätverket. Det intressanta är att social selling index visar framsteg och stödjer lärandet. Vi kallar detta paket ”Börja med Content Marketing”.

    • Q.Vi har mycket content, hur rikta det mot målgruppen?

      A.Det är en vanlig situation att man har skrivit utifrån sitt eget perspektiv. Man vill dela med sig av sina egna tankar och tjänster. Det fungerar inte så bra så länge köparen har andra tankar. Då gäller det att skriva nytt eller skriva om för att bli relevant för målgruppen. Med vårt innehållssystem går det smidigt.

    • Q.Vi jobbar redan systematiskt. Vi vill bli top-of-mind på LinkedIn

      A.Thought leadership och engagemang är nyckelord för er. Bli kända som ledande inom din/er nisch och top-of-mind i nätverket. Vi kallar det paketet ”Börja magisk marknadsföring på LinkedIn”. PS Engagemang på två sätt, engagerande innehåll och engagerade medarbetare.