Är ert erbjudande attraktivt?
När det är värdefullt och lätt att köpa köper köparna
Vi hjälper företag fokusera på kundvärdet. Vilket ger fler affärer än produkter med rabatter.
Förlorar du potentiella affärmöjligheter?
Upptäck 4-stegsformeln för att generera tillväxt med en beprövad strategi
Upprätta trovärdighet
Utan relation och förtroende kommer man ingen vart.
Gör erbjudandet attraktivt
Stor del av beslutfattandet är känslomässigt (97%). Skriv så kunden känner "det där måste jag ha - för det känns så bra"
Kunddriven tjänsteutveckling
Sätt dig in i kundens situation. Utforma dina tjänster utifrån kundens behov. Skriv så kunden känner igen sig. Visa att ni är bra på att kommunicera och förstår kundens behov.
80% värde och 20% hur
De flesta fokuserar 80% på vad och hur. Medan köparna vill ha värdet. Med 80% fokus på värde så blir erbjudandet värdefullt.
Vad du lär dig ...
Kom närmare kunderna genom att göra genomgången som testar hur värdefullt ert erbjudande faktiskt är (eller inte är).
Social Media Strategi
Skapa en strategi för hur det blir affärer i sociala medier. Socialt betyder att man umgås - det är mer än att prata produkt.
Rätt kunder rätt affärer
Vanligt misstag är att vilja ha alla som kunder. Många antar att en produkt är för alla. Företag har olika behov, eller hur.
Kundanpassning
När kunden ler och känner igen sig. Att hen upplever att hens specifika behov får en bra lösning.
Köpbarhet digitalt
Självbetjäning 24 timmar om dygnet året om. Lätt att köpa på distans.
Checklistan för rätt affärer
Hjälper dig kundvärdesorientera
Vi lagrar inte dina personuppgifter
© Copyright 2021 Affärsnätverkande i Sverige AB.