Det engagerande kontaktsättet
Content marketing engagerar rätt person och driver trafik till hemsidan
Engagerande sättet behövs när ni vill:
- Vill kommunicera så läsarna engageras.
- Vill kommunicera regelbundet med content marketing i en eller flera kanaler
- Vill anpassa kommunikationen till hur kunderna köper digitalt
- Design av storytelling och storyselling för utvald målgrupp
- Artiklar och inlägg för att bli känd och driva trafik till landningssida.
- Sätta upp och genomföra kundanpassade webinar
- Bjuda in till Linkedin Events och umgås online på distans
- Lanseringar av tjänster
Ökat engagemang leder till fler besökare, personliga meddelanden och förfrågningar.
KOM IGÅNG MED ATT ENGAGERA FLER OCH MER I AFFÄRERNA
Betala i takt med tillväxten
Engagerande sättet leder till att rätt budskap når rätt målgrupp till en lägre marknadsföringskostnad
Rätt budskap till rätt målgrupp
Göra research och vaska fram insikter om kundens situation och utmaningar gör det möjligt ett engagera målgruppen.
För att ta en position, stärka varumärket och göra affärer .
Professionell copywriting
Med passion för språket kan en copywriter hantverket att suga fast en läsare i texten.
Anpassa kommunikationen
Läsarna vill känna igen sig.
De vill bli bemötta med personligt tilltal. De vill prata med en person inte med en robot eller ett företag.
Business Plan
Bli känd för rätt sak i en utvald målgrupp. Det ökade engagemanget leder till fler och rätt affärer.
PER MÅNAD
Kundvärdesorientering
Allt handlar om kunden.
Kunden vill ha något värdefullt i varje ögonblick. Bortom produkter och paketerade lösningar. Effekten av den förändring de står inför.
Storytelling
I konkurrensen om läsarnas uppmärksamhet fungerar historieberättande med humor.
Tänk dig hur det känns när du läser en deckare. Eller vill se nästa avsnitt i en serie på Netflix.
Event
LinkedIn event bjuder in till och engagerar före, under och efter med webinar, Live och video.