Top of mind

Top of mind på LinkedIn

Komma i åtanke och bli top-of mind är bra för affärerna 

Vem tänker du på först 

När jag säger bil, tänker du kanske Tesla. 

När någon säger choklad, kanske du tänker Marabou.

Top of mind är den procentuella andelen av de svarande som nämner ett varumärke eller en produkt först, när de blir tillfrågade.  

Andelen av top of mind står ofta i relation till marknadsandelen för en viss produkt. 

Det kan även vara en person, som är tankeledare, inom den aktuella nischen.  

När någon säger LinkedIn, vem tänker du på?

top of mind

Bli top of mind på LinkedIn


Stärk ditt personliga professionella varumärke. Utöka din synlighet och närvaro i nätverket. 

Publicera och dela innehåll för att få följare som blir del av er läsekrets. 

Med inlägg och sponsrat innehåll som visas på er LinkedIn företagssida och i nyhetsflödet får dina följare regelbundet en påminnelse om det du kan bidra med.

Bli den som är mest känd och ledande inom din nisch

LinkedIn nätverket är kraftfullt när man gör på rätt sätt. 

Det är många pusselbitar som behöver komma på plats för att kunden ska få förtroende, bli motiverad och köpa digitalt. 

Tillsammans har vårt team kompetenserna att klara alla delar och sätta ihop dem till en utmärkt kundupplevelse. 

Vi hjälper er bli synliga, sökbara och köpbara så ni når igenom bruset och får fler leads, kandidater och affärer.

Du kan lita på att vi tänker på helheten och ordnar alla detaljer. Effekterna blir tydliga och ditt företag växer. 

LinkedIn nätverket