De flesta företag behöver idag ha digital kompetens för att kunna bedriva marknadsföring och försäljning.
Allt fler byråer hävdar att de klarar det jobbet.
Man kallar sig för digitalbyrå, inboundbyrå, marknadsbyrå, contentbyrå, marketing automation byrå eller något annat.
Här försöker vi hjälpa till genom att belysa ett antal saker som gör det lättare att välja digitalbyrå.
Problemet för köparna är att alla byråer säger nästan samma sak och påstår sig kunna samma saker.
Men kan det verkligen vara så?
Intege portti sagitt dolors semper proina lectus lacusa platea ipsume evenie venena minim tempor vulput vertis laoret.
Detta innebär att account based marketing strävar efter att bearbeta de allra viktigaste och värdefullast kontona effektivt och framgångsrikt. Det är ett marknadsföringsstrategi där du och ditt team fokuserar på de företag som är mest intresserade av att köpa din produkt eller tjänst. Till skillnad från att fokusera på att generera så många leads som möjligt som sedan måste följas upp.
Det första steget inom account based marketing att identifiera specifika företag, konton, och sedan engagera dem med ditt mest relevanta innehåll.
ABM är som använda kikarsikte vs hagelgevär (om du nu är intresserad av att jaga).
LinkedIn nätverket är kraftfullt när man gör på rätt sätt.
Det är många pusselbitar som behöver komma på plats för att kunden ska få förtroende, bli motiverad och köpa digitalt.
Tillsammans har vårt team kompetenserna att klara alla delar och sätta ihop dem till en utmärkt kundupplevelse.
Vi hjälper er bli synliga, sökbara och köpbara så ni når igenom bruset och får fler leads, kandidater och affärer.
Du kan lita på att vi tänker på helheten och ordnar alla detaljer. Effekterna blir tydliga och ditt företag växer.
DIGITALISERING
TJÄNSTER
KURSER
KATEGORIER
© Affärsnätverkande i Sverige AB.