En 3 timmar och 20 minuter lång kundupplevelse
hum hum hum… BER OM RÅD: Hur ska jag göra nu? Igår så kunde jag helt plötsligt inte logga in med bankid på mitt webbhotell och inte heller internetbanken.
Fick felmeddelande ”Nätverksfel”.
Jaha, jag väntar och försöker igen. Men det blir värre. Jag kan inte längre surfa och utföra mitt arbete som till stor del är beroende av internet.
OKEJ OK tänker du – vad vill du ha råd om?
RÅD: Ska jag berätta om min 3 timmar och 20 minuter långa kundupplevelse av min bredbandsleverantörs bristande kundservice?
Föreställ dig: Hur känns det att gå från 60 Mbit/s till knappt 2MBit/s?
Givet att det inte går att arbeta online längre, så det får bli telefon:
Föreställ dig att BLI BEMÖTT MED ”vi (bredbandsleverantören alltså) garanterar inte mer än 2Mbit/s överföringshastighet på ditt abonnemang Fritidshus Fast Bredband”.
Jag försökte protestera, noterar att kundservicerepresentanten upprepar sig som en papegoja (3 gånger).
Nähä hum hum hum
PS i mitt avtal står det att garantin är 30 Mbit/s
#kundupplevelse #kundservice #bemötande