LinkedIn premium tjänster
Som medlem på LinkedIn kan du välja mellan en rad olika funktioner för LinkedIns Premium-konton
- Introduktion
- Fakturering
- Specifika Premium-funktioner
Källa till detta inlägg är Linkedin hjälpcenter med länkar som uppdateras för LinkedIn.coms erbjudanden.
Notera: LIexpert är ett självständigt företag som hjälper företag och individer att använda Linkedin i vardagen,
Börja med att läsa informationen nedan för att få veta mer om Premium-konton
- Vilka typer av konton finns det på LinkedIn?
- Hur uppgraderar jag till ett Premium-konto?
- Hur hanterar jag mitt Premium-konto?
- Hur avslutar jag mitt nuvarande Premium-konto?
- Kan jag prova flera Premium-prenumerationer utan kostnad?
Betalning och fakturering av premium
Premium tjänsterna nås genom att du uppgraderar ditt Linkedin medlemskap
- Vilka betalningsalternativ erbjuder LinkedIn?
- Vilka valutor stöds?
- Hur redigerar jag mina kortuppgifter?
- Vad är LinkedIns återbetalningspolicy för Premium-konton?
- Debiteras mitt betalkort automatiskt när mitt Premium-konto förnyas?
- Vad gör jag om jag upptäcker ett faktureringsfel?
- Hur får jag en faktura eller ett kvitto på min faktureringshistorik?
- Hur ansöker jag om ändringar i ett annat konto än mitt eget?
- Varför debiteras jag försäljningsskatt för mina inköp på LinkedIn?
- När krävs Tax ID (USA) eller momsregistreringsnummer och hur lägger jag till det i min faktureringsinformation?
- Varför måste jag betala moms på mina inköp från LinkedIn?
- Kan jag be om ersättning för utgifter för konton, jobb och annonser på LinkedIn?
- Hur får jag en rabattkod till mitt konto i LinkedIn Ads, Jobb på LinkedIn eller LinkedIn Premium?
- Varför visas inte mitt land i söklistan när jag försöker köpa en premiumtjänst?
Funktioner och kontotyper
- Varför ska jag använda InMail?
- Vad är Open Profile?
- Hur visar eller döljer jag mitt Premium-medlemskap?
- Vad är skillnaden mellan den kostnadsfria versionen och Premium-versionen av Vem har besökt din profil?
- Vilken information kan jag se när jag söker efter medlemmar på LinkedIn?
- Vad är skillnaden mellan mitt personliga konto på LinkedIn och ett Recruiter-konto?
- Varför debiteras jag för platsannonser när jag har ett Recruiter Lite-konto?
- Vilka är de vanligaste frågorna gällande LinkedIn for Salesforce?
Linkedin erbjuder ett Basic (gratis) konto samt Premium prenumerationer, som kan provas gratis i en månad.
Med ett grundläggande konto kan du:
- Hitta och återuppta kontakten med kollegor och skolkamrater.
- Be om och skriva rekommendationer åt andra.
- Sök upp och besök andra medlemsprofiler på LinkedIn.
- Ta emot ett obegränsat antal InMail från andra medlemmar.
- Spara upp till tre sökningar och få aviseringar om dessa sökningar varje vecka.
Vi erbjuder också olika betalda Premium eller prenumerationer som medlemmar kan välja baserat på deras behov.
De olika Premium prenumerationer vi erbjuder och deras funktioner är:
- Premiumkarriären hjälper dig att bli anställd och komma framåt i ditt yrkesliv.
- Sales Navigator hjälper dig att generera leads och bygga din kundkrets.
- Recruiter Lite hjälper dig att hitta och anställa talanger.
- Premium Business hjälper dig att få detaljerade affärsinsikter och ytterligare expandera din verksamhet.
- LinkedIn Learning hjälper dig att förbättra dina färdigheter och lära dig nya.
Premium Essentials prenumerationsplan är också tillgänglig i vissa regioner. De är avsedda för kunder som aktivt vill utveckla sin karriär.
Läs mer om LinkedIn Premium:
- Prova premium gratis.
- Premium Career.
- Generera leads och bygg din kundkrets med Sales Navigator.
- Hitta och anställa talanger med Recruiter Lite.
- Få detaljerade affärsinsikter och utöka ditt företag med Premium Business.
- Förbättra dina befintliga färdigheter och lär dig nya med LinkedIn Learning.
- Premium Essentials prenumerationsplan.
Vill du ha hjälp att använda LINKEDIN PREMIUM?
Kurs i LinkedIn Sales Navigator